Obsługa klienta
NAPRAWA I KONSERWACJA
Bez względu na to, ile gumy lub innego trudno tłukącego się materiału producenci używają do zabezpieczenia sprzętu, narzędzia diagnostyczne czasami się psują. Doświadczyliśmy, że technicy i mechanicy zazwyczaj pracują w trudnych warunkach, w których narzędzia skanujące zużywają się szybciej niż w innych sektorach usług.
Typowe problemy, z którymi borykają się mechanicy, to: zepsute ekrany, uszkodzone złącza OBD2, elektronika (w przypadku starych urządzeń) lub zablokowane skanery diagnostyczne z powodu nieprawidłowej aktualizacji. Dlatego jesteśmy gotowi pomóc Ci, nawet jeśli czytnik kodów, skaner OBD2 lub inny sprzęt warsztatowy nie został od nas kupiony lub jego gwarancja wygasła. Dlatego obniż swoje koszty – napraw go zamiast wyrzucać!
Jeśli masz niedziałające narzędzie diagnostyczne, skontaktuj się z nami i podaj nam następujące informacje:
- Nazwa produktu
- Kod identyfikacyjny produktu (kod gwarancyjny, jeśli narzędzie zostało zakupione u nas)
- Wyjaśnij problem (który(e) komponent(y) nie działają, w jaki sposób został uszkodzony, czy próbowałeś(aś) naprawić go samodzielnie?)
- Dołącz kilka zdjęć urządzenia